If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
)...не ме разбрахте!...Опел използва от Алфа, а не обратнота! е...няма да си говорим за ръжда..
имаше едно време едно бегло сътрудничество м/у Фиат груп и GM....от там идват нещата и мотора на 159 1.9JTDm и Вектра 1.9ddti са едни и същи...с малка разлика към прикачените агрегати, който при Хлопела дават повече дефекти...но както и да е.....
Да живеят легендите...)
Благодаря ви за съветите колеги, не биваше да намесваме и опел, но то беше частично за аромат
)...аз го намесих, но найстина мирише)
п.п. в крайна сметка ти си знаеш....таварищи по цвет и вкус...нет...някаква руска поговорка беше...
айде с здраве и успех
Е аз като чуя за Опел и се изприщвам, алергична съм по рождение май и трябва да се пазя.
И по-скоро 159 е с мотор на Опел, съвместна разработка с американците.
А от Фиат още не съм констатирала наличие на алергии
А що се отнася до 155, наистина си е религия, това е колата - безпрекословно!
Значи важно е да се знае, че моторите при 159 са много различни. Защо: Бензиновите са GM, които преработени и са с 20-30% по-мощни от първообразите си. Истината е, че не са никак лоши мотори, с верига вместо ремък са версиите 1.9 JTS ,2.2 JTS 3.2 JTS първите два са редови 4 цилиндрови, 3-тият е V6 .До скоро се слагаше и 1.8 мотор, който вече си е папокътнат Еко Тек на Опел- тоя мотр е кенеф и на може да се справя с тежкото купе на 159.
Дизелите на свой ред са си 100% фиатски (италиански все пак), и това, че ги има и в други марки, говори само добро за тях. Не само в Опел се срещат , а дори в Сааб
Уж вече е в продажба и 1750 ТБИ - бензинов турбо мотор, който отново е италиански
Добре и да се има предвид това, че дъртите дизели (които се слагат на 155) не могат да впечатлят с вървене, не разходите по подрръжката (имам предвид консумативи) са в пъти повече. Пък и старата ризница е доказана, и е истински Алфа мотор. И без това 155 си е Фиат Темпра, ако е и дизел, тогава вече е 100% Темпра (дизела си е фиатски)
Ако просто искаш да се возиш по евтино, сложи газ на сегашната кола, особено ако е читава, не я сменяй.
Псулютно си прав да ти кажа,колега.Ама ризницата си е ризница...
А на Милена ще кажа само,че личното ми мнение е твърдо против смяната...не виждам смисъл да сменяш бензинова кола със газов инж. и 15/100 да ти харчи даже със такъв комбайнерски дизел(ако това е причината,защото не виждам друга такава да смениш твоята кола с 1.9TD)...Извинявам се на колегите с такива мотори,да не се засягат,но този мотор е супер стара концепция и е шумен и спънат и и и...-тва сериозно.
Както и моята остаряла ризница дет са забравили да й сложат още 8 клапана и да махнат тия гадни плаващи ризи...-а тва на майтап.
Хвърляте ме в много сериозни размисли и страсти.
На мен ми е ясно едно, че тенденцията в цената на моята 155 е по-скоро в покачване, защото е специален модел, каквито много рядко се намират и все по-рядко ще се намират, понеже е 2.0 8 V(а 1.8 8V сравнително по-често се намират),а цената на тази която смятам да взема сега(турбо дизела) върви по-скоро към понижаване.
И това ми е ясно на какво се дължи, а то е че сегашната ми 155-ца представлява интерес за ценители, а дизеловата по-скоро не.
Но все пак аз не съм карала турбо дизел досега и ми се иска да пробвам и да видя как е, а това може да стане само като си взема такава и я карам всеки ден.
Най-хубавия вариант би бил да не продавам сегашната, а да взема и дизела.Е да, ама три 155-ци ще ни дойдат малко множко, така че ща не ща, за да удовлетворя мераците си трябва да жертвам моята.
Знам, че ще ми е тежко да се разделя с нея и че най-малко 6 месеца ще ми е носталгично и болезнено(вече 3 любими ги изпратих и тази евентуално ще ми е 4-тата), но това е начина.
Знам и че връщане назад няма, защото вероятността да намеря читава 155 2.0 ТС е почти нулева, знам колко време я търсих докато я намеря, защото исках точно 2.0 8V.
Това са все фактологии, които ме карат да не си и помислям да се разделям с нея, но няма как да ги наредим пак 3 алфи пред входа...до 2 може
Така, че ще си помисля хубаво тези няколко дни и очаквам и Алекс да се включи със съдействие и съвет, защото той още не я е видял, едва в събота ще я види и тества.
И пак ще умуваме.Но аз знам, че набележа ли си една алфа и скоро след това вече е моя.
Така стана и с първата ми алфа 33, която си я взех много преди да имам шофьорска книжка, просто си я харесах и я взех .Така стана и със всичките Алфи след нея и досега само съм се очаровала от тях.
Та затова си мисля, че щом така упорито съм се спряла на тази 155 1.9 Т.Д, то значи има защо .
Но ще видим, дано да съм на прав път, както е било досега, все пак нали знаете, че Алфа се кара със сърце, а не с разум.
И щом сърцето ми сега ме тласка в тази посока, значи има защо.Но ще видим, още не съм решила окончателно .
Благодаря ви отново за съветите, всичко което сте ми написали за мен е много важно
Само това ще ти кажа-като чуя думата турбо-дизел (ТД)и ми идва да се запаля!!!2 години му теглих теглото на един 1.9тд едвам го подарих))))закупихме скоро още един(за служебна кола)-перфектно състояние и докъто си пиехме с бат Веско и правихме кифтета на терасата (празнувахме демек)докуто ми я докарат и тя роди пред насбуквално роди!Ако питаш мене-не се зайграваи -не е на добре
155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Махни ГАЗОВИЯ ИНЖЕКЦИОН ,сложи обикновенна ГАЗОВА УРЕДБА /с клапани/ и ще получиш най-удачния /за България/ вариянт . Основата я имаш /колата и газовата/, поэнаваш ги и им знаеш състоянието . Не се вкарвай във филми със смяна на колите . Все пак иэбора е единственно твой !
Ами щом си го решила и ти е на сърце да покараш и дизел, не се замисляй много, много, защото почне ли много да му мисли човек започват и дилемите. Изчетох цялата темата, но никъде май не показваш за какво ще сменяш белия лебед.
1,9 ТД да не е на DJ?
Не е колата на DJ. Колата е нов внос от Италия, набор '96 - с новото купе и всички екстри без кожен салон. Днес имах възможността да я огледам и покарам. Изглежда супер, върви доооста прилично, окачването е здраво. И е червена
Милена сама да си решава какво иска да прави, но предполагам че разходите за данъци, такси и гориво според мен бая ще паднат... което е една от основните причини за лудото упражнение. За поддръжката вече не мога да кажа нищо, защото изобщо не съм наясно с дизелите.
Но пък от друга страна ... 2.0 TS 8v ...
.... но предполагам че разходите за данъци, такси и гориво според мен бая ще паднат... което е една от основните причини за лудото упражнение. ...
Не не е това една от основните причини, защото ти сам знаеш, че отдавна ми е мерак да покарам турбо дизел, а в случая така изведнъж се завихриха нещата, защото точно ти ми я предложи тази(без дори да я беше виждал ) и аз я видях, пробвах я, жегна ме и се запалих и така се заформи дилемата.
Финансовият момент разбира се, че винаги е важен, но в случая не е водещ.Водещия мотив е, че искам да карам Алфа 155 с турбо дизелов мотор(такава само май не съм карала и V6 ), ето това е, но проблема е, че не съм запозната с дизелите като цяло.Само знам, че собствениците им много си ги хвалят и тук искам да благодаря на колегата DJ за ценните съвети, който като собственик на точно този мотор най-добре го познава откъм всички страни.
Благодаря отново на всички за оказаното внимание, остава ми още много мъничко време да помисля и до понеделник трябва да съм излязла с решение
Добре и да се има предвид това, че дъртите дизели (които се слагат на 155) не могат да впечатлят с вървене, не разходите по подрръжката (имам предвид консумативи) са в пъти повече. Пък и старата ризница е доказана, и е истински Алфа мотор. И без това 155 си е Фиат Темпра, ако е и дизел, тогава вече е 100% Темпра (дизела си е фиатски)
Ако просто искаш да се возиш по евтино, сложи газ на сегашната кола, особено ако е читава, не я сменяй.
Нещо лекичко си се побъркал. Да минеш да ти отворя капака че да ми покажеш един елемент правен от FIAT по двигателя. А за вървенето и возията сравнението ти с Темпра е направо смехотворно. А на колежката ще кажа че 1.9TD и 2.5TD са съвсем различни коли и ако иска да пробва хубава дизелова 155 да се огледа за някоя от втория вид. Първата е малко компромисен вариант със слабичък мотор а другата е доста здрава кола способна да те залепи за седалката.
Нещо лекичко си се побъркал. Да минеш да ти отворя капака че да ми покажеш един елемент правен от FIAT по двигателя. А за вървенето и возията сравнението ти с Темпра е направо смехотворно. А на колежката ще кажа че 1.9TD и 2.5TD са съвсем различни коли и ако иска да пробва хубава дизелова 155 да се огледа за някоя от втория вид. Първата е малко компромисен вариант със слабичък мотор а другата е доста здрава кола способна да те залепи за седалката.
2.5тд на 155ца е мотор на ровер-с 4тири глави-е там е адския филмама вий си знаете!
155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
Powered by ...sigpic
Comment